سال انتشار: ۱۳۸۶

محل انتشار: اولین کنفرانس ملی کارآفرینی، خلاقیت و سازمانهای آینده

تعداد صفحات: ۱۳

نویسنده(ها):

محمد آکوچیان – مدیریت توسعه تجاری آموزش الکترونیک شرکت رهنما، مدیر فناوری اطلاعات س

چکیده:

در این نوشتار به تاثیرات نگرش استراتژیک به نقش آموزش الکترونیک در حوزه کارآفرینی پرداخته می شود. در عین حال همراه با ارائه مباحث نظری، نتایج آن نیز در برنامه eLearnix مورد بحث قرار می گیرد. این مقاله به راهکارهایی برای ایجاد کارآفرینی چند لایه، توسعه جغرافیایی و موضوعی کارآفرینی در قالب یک سازمان و نتایج راهبردی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، از طریق الکترونیکی خواهد پرداخت.