سال انتشار: ۱۳۷۵

محل انتشار: ششمین کنفرانس سراسری شبکه های توزیع نیروی برق

تعداد صفحات: ۱۰

نویسنده(ها):

محمدعلی ولیداد – شرکت برق منطقه ای خراسان
شیرین شاپوریان – شرکت برق منطقه ای خراسان
لادن بهروزی – شرکت برق منطقه ای خراسان

چکیده:

در طرز فکر نظام گرایی آموزش نوین کلیه فراگرها و مدیریت های منابع انسانی دارای روابط پیچیده ای هستند لذا برای تعیین و تقویت توان باید در برنامه های آموزشی تغییرات اساسی صورت گیرد و اصولا آموزش را باید یک فعالیت مستمر و متصل به افراد سازمان دید و به ابعاد آن و میزان تاثیر آن در بهره وری منابع انسانی در فرایند پیوسته ۴ مرحله ای زیر به موفقیت هایی دست یافت. ۱- کاهش تنش های موجود در سازما و ایجاد فضایی سرشار از علاقه و آرامش بگونه ای که کارکنان نیاز به ترقی را احساس کنند.۲- ایجاد و خلق مکانیزمهایی که باعث شود کارکنان یک سازمان بصورت داوطلبانه و با اشتیلق در جهت رفع مشکلات سازمان قدم بردارند.۳-تدوین و تفهیم پارامترها و شاخص های بهره وری و استفاده صحیح و بهینه از منابع انسانی و بودجه سازمان.۴-آموزش مهارتهای جدید پس از ایجاد انعطاف و تغییرپذیری در سازمان