مقاله آن چه قيمت را منصفانه يا نامنصفانه جلوه مي دهد زمينه ها، عوامل، مقدمات و پيامدهاي نامنصفانه درک شدن قيمت و روش هاي مديريت آن که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۸۷ در چشم انداز مديريت بازرگاني (چشم انداز مديريت (پيام مديريت)) از صفحه ۵۹ تا ۹۰ منتشر شده است.
نام: آن چه قيمت را منصفانه يا نامنصفانه جلوه مي دهد زمينه ها، عوامل، مقدمات و پيامدهاي نامنصفانه درک شدن قيمت و روش هاي مديريت آن
این مقاله دارای ۳۲ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله قيمت
مقاله منصفانه
مقاله انصاف درک شده از قيمت

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: خورشيدي غلامحسين
جناب آقای / سرکار خانم: بانويي عارف

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
تحقيقات انجام شده، از “اهميت منصفانه بودن قيمت” حکايت مي کنند؛ گرچه تاکنون تحقيقات اندکي در مورد منصفانه بودن قيمت انجام شده است. با توجه به جديد بودن نسبي موضوع و اهميت آن، در اين مقاله به بررسي اين موضوع مي پردازيم. ابتدا مباني نظري نامنصفانه درک شدن قيمت (عدم انصاف درک شده از قيمت) تشريح مي شوند و پس از بررسي عوامل موثر بر نامنصفانه درک شدن قيمت، پيامدهاي ناشي از آن توضيح داده مي شود. در پايان نيز، دستورالعمل هايي را براي مديران در ارتباط با نامنصفانه درک شدن قيمت ارايه مي کنيم.