سال انتشار: ۱۳۸۷

محل انتشار: پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات

تعداد صفحات: ۱۲

نویسنده(ها):

علیرضا قنادان – عضو گروه مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند مدیر مر
الهه محمدطاهری – کارشناس فناوری اطلاعات تهران

چکیده:

یکی از مفاهیم کلیدی که در دهه های اخیر به گونه ای بسیار گسترده کشورها را در گیر خود کرده است مفهوم آموزش ا لکترونیکی می با شد هدف اصلی از پیدایش این فناوری رسیدن به بالاترین سطح از مهارتهای حل مساله، خلاقیت و یادگیری مشارکتی می با شد از این رو تلاش برای ارزیابی سیستم های ارائه دهنده خدمات آموزش الکترونیکی و تعیین شاخصهایی برای ارزیابی و مقایسه ی کیفی این سیستم ها در نظام آموزشی از اهمیت بالایی برخوردار است این مقاله با تحقیق و بررسی برروی مدلها پژوهشها و مستندات ارائه شده در آزمایشگاه ها و مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی کشورهای متعددی به ارائه مدلی برای ارزیابی سیستم های آموزش الکترونیکی پرداخته است.