سال انتشار: ۱۳۸۵

محل انتشار: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک

تعداد صفحات: ۱۴

نویسنده(ها):

سعید امینی زاده – کارشناس ارشد مدیریت اجرایی و رییس پژوهش و توسعه شرکت لوله سازی اهواز

چکیده:

در دنیای پر رقابت امروز تنها بینش جامع نگر و دور اندیش می تواند ناجی سازمانها باشد و یکی از روش های مهمی که این فرصت را برای سازمانها ایجاد می کند برنامه ریزی استراتژیک است. برنامه ریزی استراتژیک نیاز به ابزار مناسب دارد که کارت امتیازی متوازن یکی از بهترین ای ابزارهاست. شرکت لوله سازی اهواز با استفاده از کارت امتیازی متوازن و بر اساس مدل مدیریت استراتژی متوازن (BSM) موفق به تدوین استراتژیک های خود گردیده که در این مقاله روش کار و نتایج حاصله ارائه خواهد شد.