سال انتشار: ۱۳۸۲

محل انتشار: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیران کیفیت

تعداد صفحات: ۱۷

نویسنده(ها):

محمد حسین مقصودی – کارشناس اقتصاد وبرنامه ریزی
کامران جمشیدی – مدیر کل پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی

چکیده:

اقتصاد کنونی نه اقتصاد تکنولوژی های برتر ،نه اقتصاد اینترنت ،نه اقتصاد دیجیتال است بلکه اقتصاد مشتری است ارزش سازمانها مبتنی بر ارزش حق انتخاب های مشتریان آنان ،ارزش مشتریان فعلی وآینده مادام العمر آنان میباشد .در عصر اقتصاد مشتری سازمانها ایجاد ارزش مادام العمر برای مشتری نه فقط بعنوان یک ارزش بازاریابی بلکه بعنوان یک ابزار مدیریت استر اتژیک مورد استفاده قرار میدهند .شرط برنده شدن در اقتصاد مشتری آن است که مشتری را در معرض تجربه ای خوشایند ودلپذیر از خدمات خود قرار داده وآن را تقویت نمائیم وآنچه را که برای مشتری اهمیت دارد . مورد سنجش ونظارت مداوم قرار دهیم.