مقاله ارتقا سطح کيفيت خدمات: بررسي تاثير رفتار شهروندي سازماني (مورد مطالعه:هتل پارس مشهد) که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار ۱۳۸۸ در چشم انداز مديريت بازرگاني (چشم انداز مديريت (پيام مديريت)) از صفحه ۶۷ تا ۸۵ منتشر شده است.
نام: ارتقا سطح کيفيت خدمات: بررسي تاثير رفتار شهروندي سازماني (مورد مطالعه:هتل پارس مشهد)
این مقاله دارای ۱۹ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله رفتار شهروندي سازماني
مقاله کيفيت خدمات
مقاله مدل يابي معادلات ساختاري

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: مرتضوي سعيد
جناب آقای / سرکار خانم: نوري علي

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
اقتصاد مبتني بر خدمات به عنوان پديده نوظهور در عرصه تجارت، باعث اهميت يافتن جايگاه بخش خدمات در اقتصاد و همچنين توجه به نحوه ارتقا، سطح کيفيت خدمات شده است. در اين راستا درک رفتارهاي کارکنان خط مقدم سازمان ها به دليل تماس مستقيم آنان با مشتريان، تاثير بسزايي در بهبود سطح کيفيت خدمات دارد. بر همين اساس، هدف اين مطالعه، بررسي تاثير مستقيم ابعاد رفتار شهروندي سازماني بر کيفيت خدمات در هتل پنج ستاره پارس مشهد مي باشد. داده هاي موردنياز براي اين پژوهش که از مجموعه منابع انساني هتل (N=152) و مهمانان آن (N=152) و با شيوه پرسشنامه جمع آوري شده است، با استفاده از نرم افزار ليزرل و در قالب روش مدل يابي معادلات ساختاري، تجزيه و تحليل شده است. نتايج اين بررسي ها نشان مي دهد که هيچ يک از ابعاد رفتارهاي شهروندي سازماني کارکنان هتل پارس بر سطح کيفيت خدمات ارايه شده به مشتريان اين هتل، تاثير مستقيم نداشته است.