سال انتشار: ۱۳۸۷

محل انتشار: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی

تعداد صفحات: ۱۹

نویسنده(ها):

میثم بهادران – دا
جواد فرهادی – کارشناسی ،ارشد MBA ،دانشگاه علوم وفنون مازندران ،مدیرواحدبرنامه ریزی

چکیده:

بدون شک رضایت مشتری یکی ازموضوعات بسیارراهبردی دردودهه اخیراست به خصوص درصنایع دارویی که اخیرابازاررقابتی شدیدی دراین حوزه به وجودآمده وهرروزشاهد شکل گیری رقبای جدید دراین حوزه هستیم اگرچه پایش وکنترل کیفیت پارامترهای کلیدی کالاهای تولیدی از قدمتی نزدیک به یک قرن برخوردار می باشد اما باید گفت استفاده از مدلهای اندازه گیری خدمات به این دلیل که دیگر کیفیت محصول به تنهایی مزیت رقابتی ایجاد نمی کند در دوده اخیر مورد توجه جدی قرار گرفته است