سال انتشار: ۱۳۸۷

محل انتشار: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک

تعداد صفحات: ۹

نویسنده(ها):

سید اصغر ابن الرسول –
محمدرضا زاهدی –

چکیده:

جهان با چنان سرعتی در حال تغییر می باشد که قابل تصور نبوده و تغییرات سریع محیط سازمانها را دچار تحول کرده است و مدیران می بایست از توانایی های خود برای تهدید و فرصت های محیط استفاده نمایند. بنابراین سازمان ها نیاز به تطبیق با محیط و حرکت به سمت تغییرات دارند. در این راستا بسیاری از سازمانها در مسیر حرکت خود در آینده مدیون فعالیت های نوآورانه بوده اند که مبتنی بر تکنولوژی می باشد. امروزه خلق محصولات، فر آیندها و خدمات جدید منبع اصلی مزیت رقابتی سازمانها در بازار شناخته می شوند. هدف از این تحقیق بررسی استراتژی های تحقیق و توسعه در مدیریت تحول می باشد.