سال انتشار: ۱۳۸۴

محل انتشار: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت

تعداد صفحات: ۱۰

نویسنده(ها):

کریم آتشگر –
محمد مظاهری –

چکیده:

این مقاله فرایند طراحی اهم تصمیمات اخذ شده و نتایج حاصل از استراتژی تحول در سازمان صنایع دفاع را ترسیم می نماید. سازمان صنایع دفاع به عنوان بزرگترین و با سابقه ترین سازمان صنعت دفاعی کشور از مجموعه شرایطی برخوردار بود، که برای بقاء در شرایط صنعتی پر رقابت جهانی و داخلی ، و برای تامین نایزهای جدید مشتریان انحصاری خود، الزام به تغییر وضعیت موجود داشت.