سال انتشار: ۱۳۸۶

محل انتشار: دومین همایش ملی مهندسی ایمنی و مدیریت HSE

تعداد صفحات: ۶

نویسنده(ها):

مهدی پروینی – پژوهشکده انرژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر
بهرام دبیر – دانشکده مهندسی شیمی( قطب پتروشیمی) دانشگاه صنعتی امیرکبیر

چکیده:

مشتری گرایی بعنوان پایدارترین آرمان در عرصه چالش های مدیریت امروز همواره کانون توجه قرار گرفته و برای حرکت به سوی این هدف ضروری ترین اصل توجه جدی به ایمنی محصولات تولید شده و اطلاع رسانی کارآمد به مصرف کننده نهایی در کنار کیفیت قابل قبول آن است. با توجه به اینکه هم اکنون نزدیک به ٦٢ درصد شرکت های دنیا از چگونگی مصرف مشتریان از محصولات اطلاعی ندارندلذا ایجاد ابزاری برای اطلاع رسانی به مشتری کاملاً ضروری بنظر می رسد