سال انتشار: ۱۳۸۷

محل انتشار: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی

تعداد صفحات: ۱۴

نویسنده(ها):

الهه حاجی گل – مشاور بازاریابی و مدیر بازاریابی شرکت سبلان پارچه
نیما حیرتی – دانشجوی دکترا تخصصی بازاریابی استراتژیک دانشگاه نیوکاستل استرالیا ،

چکیده:

این سوال که آیا عملکرد سازمانی توسط سختی محیط رقابتی پیش برده می شود و یا توسط خصوصیات وجودی آن سازمان سوالی با سابقه بسیار طولانی در میان مفسران مدیریت بازاریابی می باشد . در تحقیق مورد بررسی شده نیز سعی شده تا در واقع جوابی برای سوال از طریق استدلال نظریه های مربوط به حوزه های مدیریت صنعتی و مدیریت بر اساس منابع پیدا شود و همچنین تلاش شد به صورت کاربردی میزان تاثیر آنها بر روی عملکرد سازمانی از طریق عملکرد برند مورد سنجش قرار گیرد .