سال انتشار: ۱۳۸۷

محل انتشار: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی

تعداد صفحات: ۱۶

نویسنده(ها):

محمود محمدیان – عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی
آزاد پور غفاری – کارشناس ارشد مدیریت تبلیغات

چکیده:

این پژوهش درصدد است با مطالعه یکی از مهمترین مدلهای رفتار مصرف کننده تاثیر هر یک از عناصر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید کتاب را مورد بررسی قرار دهد و در نهایت مدلی برای تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید طراحی نماید . فرضیه های اصلی , ۱ در رفتار خرید کتاب از میان آمیخته بازاریابی کالا دارای بیشترین تاثیر است . ۲ در رفتار خرید کتاب از میان آمیخته بازاریابی قیمت دارای دومین تاثیر است ۳ توزیع دارای رتبه سو ماست ۴ ترویج دارای کمترین تاثیر است