سال انتشار: ۱۳۸۷

محل انتشار: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی

تعداد صفحات: ۱۶

نویسنده(ها):

اکرم هادیزاده – استادیار دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتی
عیدالمجید عبدالباقی – عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه شیخ بهایی اصفهان
محمد رضا دلوی – عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان

چکیده:

زندگی در دهکده جهانی با سرعت روز افزون ارتباط و وابستگی کشورها به هم به اشکال مختلف موجب مواجهه انسانها و سازمانها با چالشها و مشکلات عدیده ای شده است . از آنجا که آینده جهان در قرن بیست و یکم آکنده از رقابت . توسعه بازار های نوظهور . عوامل محیطی نا مطمئن. رواج فناوری های برتر . مشتری مداری . و کسترش تجارت است شرط توفیق در این میادین بهره گیری از این فرصتها و رویارویی با چالشهای پیشو روست