سال انتشار: ۱۳۸۷

محل انتشار: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی

تعداد صفحات: ۷

نویسنده(ها):

سیده هدیه تندکار – دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی

چکیده:

امروزه محیط زیست بطور فزاینده ای به مسئله ای حیاتی و بسیار مهم برای همه اقشار مردم چه در جایگاه مشتری و چه در جایگاه تولید کننده تبدیل شده است . بازاریابی سنتی بیش از حد بر خواسته های مشتریان تاکید می کند و رفاه اجتماعی و مسائل محیط زیستی را به حساب نمی آورد. این مسئله در تمام ابعاد سازمان ها وارد شدهو بازاریابی را نیز تحت تاثیر قرار داده و منجر به پیدایش مفهوم . بازاریابی سبز . شده است . آنچه از پی می آید مروری است بر پیدایش مفهوم بازاریابی سبز . عصر های بازاریابی سبز و چالشهای هر دوره و نیز آشنایی با آمیخته های بازاریابی سبز که دریچه ای را به سوی نسل آینده بازاریابی خواهد گشود .