مقاله بررسي اعصار بازاريابي با رويکردي نوين به اخلاقيات بازاريابي که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در فروردين و ارديبهشت ۱۳۸۸ در بررسي هاي بازرگاني از صفحه ۱۹ تا ۲۷ منتشر شده است.
نام: بررسي اعصار بازاريابي با رويکردي نوين به اخلاقيات بازاريابي
این مقاله دارای ۹ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله اعصار بازاريابي
مقاله بازاريابي کلان
مقاله بازاريابي خرد
مقاله اخلاقيات در بازاريابي
مقاله توجه به ذي نفعان (گرايش ذي نفعان)

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: رضايي حسين
جناب آقای / سرکار خانم: محمدشفيعي مجيد

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
در اين مقاله ضمن مروري بر اعصار بازاريابي از ديدگاه هاي مختلف، شاخصه هاي ويژه هر عصر از بازاريابي را معرفي خواهيم کرد. سپس نگاه خود را به حوزه نسبتا جديدي از اخلاقيات بازاريابي که از ضرورتهاي بازاريابي نوين يا بازاريابي قرن ۲۱ است معطوف مي نماييم و در همين راستا شمايي از طبقه بندي اخلاقيات بازاريابي ارايه خواهيم داد که در آن مبحث اخلاقيات بازاريابي را در دو مقوله خرد – کلان و نيز اثباتي – هنجاري مد نظر قرار مي دهد و به بسط اين دو مقوله مي پردازيم.