مقاله بررسي تاثير سيستم مديريت ارتباط الکترونيکي با مشتري بررضايت مشتريان «موردکاوي: شرکت چيني بهداشتي گلسار فارس» که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاييز ۱۳۸۸ در چشم انداز مديريت بازرگاني (چشم انداز مديريت (پيام مديريت)) از صفحه ۶۹ تا ۸۷ منتشر شده است.
نام: بررسي تاثير سيستم مديريت ارتباط الکترونيکي با مشتري بررضايت مشتريان «موردکاوي: شرکت چيني بهداشتي گلسار فارس»
این مقاله دارای ۱۹ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله مديريت ارتباط الکترونيکي با مشتريان
مقاله رضايت مشتريان از شرکت
مقاله مدل رضايت مشتري آمريکا

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: كماليان امين رضا
جناب آقای / سرکار خانم: اميني لاري منصور
جناب آقای / سرکار خانم: معزي حامد

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
استفاده گسترده از فناوري وب، فرصتي را براي کسب و کارها فراهم مي آورد تا از اينترنت به عنوان ابزاري براي مديريت ارتباط الکترونيکي با مشتريان، استفاده كنند. سازمانهايي که هزينه سرمايه گذاري در اين زمينه را متقبل مي شوند، يکي از اهداف اولي شان ارتقا سطح رضايت مشتريان است. به همين دليل، در اغلب سازمانهايي که سيستم مديريت ارتباط الکترونيکي با مشتريان را بکار گرفته اند، اين سوال مطرح است که «آيا اين اقدام آنها بر ميزان رضايت مشتريان تاثير گذار بوده است يا خير؟». شرکت «چيني بهداشتي گلسار فارس» نيز که در حدود دو سال است اين سيستم را پياده کرده، از اين امر مستثني نبوده و سوال فوق را در ذهن دارد. از اينرو، مقرر شد تا در قالب يک پروژه تحقيقاتي، به اين سوال شرکت گلسار فارس پاسخ داده شود. حاصل اين پروژه تحقيقاتي، در اين مقاله ارایه شده است. لازم به ذکر است که اين پژوهش از لحاظ هدف، کاربردي مي باشد. روش بکار رفته در اين پژوهش، مي تواند در پروژه هاي تحقيقاتي مشابه، در ديگر سازمانها نيز، مورد استفاده قرار گيرد.