مقاله بررسي نرم افزاري دامنه تاثير ضريب اصطکاک در مسافت توقف خودروي مجهز به ترمز ضدقفل (A.B.S) که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار ۱۳۸۹ در مطالعات مديريت ترافيك از صفحه ۱۰۱ تا ۱۱۴ منتشر شده است.
نام: بررسي نرم افزاري دامنه تاثير ضريب اصطکاک در مسافت توقف خودروي مجهز به ترمز ضدقفل (A.B.S)
این مقاله دارای ۱۴ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله ترمز ضدقفل
مقاله مدل يک چهارم
مقاله خودرو
مقاله مسافت توقف
مقاله شتاب منفي
مقاله ضريب اصطکاک
مقاله دامنه بهينه

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: جهانگيري عليرضا
جناب آقای / سرکار خانم: ارسنجاني مهدي

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
در اين مقاله، ابتدا الگوريتمي ساده در خصوص چگونگي عملکرد ترمز ضدقفل در مدل يک چهارم خودرو ارايه شده است. سپس در مرحله دوم سعي مي گردد که محدوده بهينه و موثر ضريب اصطکاک در اين نوع ترمزها به هنگام عملکرد شبيه سازي شده، استخراج گردد. در پايان نتيجه گرفته خواهد شد که با بالابردن مقدار ضريب اصطکاک و کاهش محدوده تاثير ضريب اصطکاک، مي توان مسافت و زمان توقف را کاهش داد. مدل سازي ترمز، در بخش شبيه سازي مکانيک نرم افزار Matlab انجام گرديده است. مدل طراحي شده کاملا به صورت پارامتري بوده و قابليت بررسي تاثير متغيرهاي مختلف را در محيط هاي گوناگون از جمله شرايط آسفالت خشک، خيس، برفي و يخي را دارا مي باشد.