مقاله بررسي ويژگي هاي برند اينترنتي و وب سايت ها و تاثير آن بر اعتماد و وفاداري مشتريان (مطالعه موردي: خريد محصولات فرهنگي از طريق اينترنت) که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان ۱۳۸۸ در پژوهشنامه بازرگاني از صفحه ۲۲۵ تا ۲۵۶ منتشر شده است.
نام: بررسي ويژگي هاي برند اينترنتي و وب سايت ها و تاثير آن بر اعتماد و وفاداري مشتريان (مطالعه موردي: خريد محصولات فرهنگي از طريق اينترنت)
این مقاله دارای ۳۲ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله تصوير برند
مقاله ويژگي وب سايت
مقاله وفاداري مشتري
مقاله اعتماد مشتري
مقاله خريد الکترونيکي

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: جوانمرد حبيب اله
جناب آقای / سرکار خانم: سلطان زاده علي اكبر

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
نقش برندها، برندگذاري و عوامل فني وب سايت در اقتصاد امروزي که به صورت جهاني و ديجيتالي درآمده، توجه قابل ملاحظه اي را به خود جلب کرده است. شرکت هاي امروزي کاملا با تمام عناصر کسب و کار آميخته شده اند که از جمله آن عناصر، وب سايت ها مي باشند. فعاليت شرکت ها در اين زمينه به خاطر آن است که شبکه اينترنت يک فرصت مناسبي را به وجود آورده تا شرکت ها از طريق آن بتوانند برند تجاري خود را گسترش دهند. اين مقاله سعي مي‏کند تا اهميت پيام رساني برند را از طريق وب سايت، با مطالعه اي که از برندهاي عمده – موسسات فرهنگي – به عنوان يک مطالعه موردي داشته است را بيان کند. دو هدف در اين مقاله دنبال مي شود: اول اينکه چطور وب سايت ها به تقويت پيام هاي يک برند کمک کرده، و بعلاوه فرصت هايي را که اينترنت براي خدمات رساني الکترونيکي شرکت ها، براي ايجاد ارتباط با مشتريان ارائه کرده است، شرح مي دهد و همچنين به برنامه ريزان بازاريابي براي پيشرفت و موفقيت در استراتژي هاي برندگذاري بر مبناي اينترنت ياري مي رساند.