مقاله بررسي و شناسايي عناصر هويت ساز در سازمانهاي ايراني که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۸۷ در چشم انداز مديريت بازرگاني (چشم انداز مديريت (پيام مديريت)) از صفحه ۱۵۵ تا ۱۷۸ منتشر شده است.
نام: بررسي و شناسايي عناصر هويت ساز در سازمانهاي ايراني
این مقاله دارای ۲۴ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله هويت
مقاله هويت سازمان
مقاله نمادگرايي
مقاله ارتباطات
مقاله رفتار سازمان
مقاله شخصيت سازمان

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: عسگري غلامرضا
جناب آقای / سرکار خانم: مقبل باعرض عباس
جناب آقای / سرکار خانم: محمدي داريوش

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
در اين مقاله، مفهوم هويت سازمان و شناسايي عناصر هويت ساز در سازمان هاي ايراني بررسي شده است. هم چنين، تعيين اولويت و اهميت عناصر هويت ساز در سازمان هاي منتخب ديگر، فعاليت مهم اين پژوهش است. جمع آوري و تحليل اطلاعات از شعبه هاي هفت بانک دولتي مستقر در شهر تهران نشان مي دهد، مولفه هاي: رفتار سازمان، شخصيت سازمان، ارتباط و نمادگرايي، عناصري هستند که هويت سازمان ها را ايجاد مي کنند. هم چنين، اهميت اين عناصر به ترتيب عبارت اند از: شخصيت سازمان، نمادگرايي، رفتار و ارتباطات سازمان.