سال انتشار: ۱۳۸۷

محل انتشار: اولین کنفرانس ملی هیدروژن و پیل سوختی

تعداد صفحات: ۱۰

نویسنده(ها):

نیما توفیقی – دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک، تبدیل انرژی
م.ج کرمانی – استادیار دانشکده ی مهندسی مکانیک

چکیده:

یکی از عوامل مؤثر در عملکرد پیل سوختی با غشای پروتونی، نحوه ی رسیدن گاز های واکنشگر به لایه ی کاتالیست از طریق کانال های جریان است. هندسه های مختلفی برای کانال های جریان معمول است که هر یک مزایا و معایب خود را دارد. در این مقاله اثر هندسه های مختلف کانال