سال انتشار: ۱۳۸۷

محل انتشار: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی

تعداد صفحات: ۱۱

نویسنده(ها):

مهدی مقدمی – دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی – دانشگاه اصفهان
سید محسن زارع – دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی – دانشگاه اصفهان

چکیده:

بسیاری از سازمانها زمان . منابع و تلاش فراوانی را به منظور ایجاد یک تصویر مثبت در ذهن مشتریان و عموم مردم نسبت به شرکت و محصولاتش را صرف می نمایند . همچنین هزینه های هنگفتی صرف تبلیغات محصولات و خدمات خود به منظور نام تجاری گیرا و قوی می کنند و یا مبالغی را نیز برای حمایت از سازمانهای خیریه صرف می کنند تا در نظر مردم با انجام مسئولیت اجتماعی از خود تصویری مثبت به جای گذارند . پون ۲۰۰۰ تصویر ذهنی سازمان را ادراکات تمامی ذی نفعان سازمان (مشتریان . کارکنان . سهام داران . بخش عمومی )در مورد فعادلیت ها و اقدامات و دستاوردهای سازمانی معرفی نموده است .