سال انتشار: ۱۳۸۷

محل انتشار: دومین کنفرانس داده کاوی ایران

تعداد صفحات: ۹

نویسنده(ها):

مریم اسعدی تهرانی –
صدیقه میرزایی –

چکیده:

تعداد زیادی از بررسی ها و جستجوهای انجام شده در حیطه داده کاوی و تحلیل سبد خرید ۳ بر روی نوع کالاهای خریداری شده تاکید دارند. این نوع از جستجوها بر حضور یا عدم حضور یک قلم کالا متمرکز می شوند. در تمام این الگوریتمها و روش گفته شده به مقدار یا حجم خرید از یک کالا توجهی نشده است و این ویژگی در اطلاعات تراکنش های خرید نادیده گرفته می شود این مقاله به بررسی تاثیر تعداد اقلام کالا در سبد خرید و یا عدم خرید کالا در ساختن قوانین می پردازد.