سال انتشار: ۱۳۸۱

محل انتشار: هفتمین کنفرانس سراسری شبکه های توزیع نیروی برق

تعداد صفحات: ۱۲

نویسنده(ها):

حسین حجازی – رئیس قسمت ممیزی و نظارت مالی
محمدرضا رجب زاده – مدیر امور مالی
بیژن بهشاد – مدیر امور اداری
ابوالقاسم امیرشیبانی – رئیس دفتر برنامه ریزی نیروی انسانی

چکیده:

ارتباطات موثر یکی از عناصر کلیدی موفقیت مدیران است، چرا که اطلاعات به عنوان یک وارده مهم در سایه ارتباطات موثر وارد سازمان می شود و همین که به سازمان راه یافت باز نیازمند یک سیستم ارتباطی کارآمد است تا مورد پردازش قرار گرفته و بسان خون در رگهای سازمان جریان یابد. ارتباط تار و پود سازمان را به هم پیوند داده و موجب یکپارچگی و وحدت سازمانی می گردد. مسئولیت ایجاد ارتباطات صحیح در سازمان به عهده مدیریت است از این رو مدیران باید از کم و کیف فرایند ارتباطی آگاه بوده و نحوه برقراری ارتباطات موثر را بدانند. از طرف دیگر چنانچه تعهدپذیری در سازمان غالب گردد شاهد آن خواهیم بود که افراد مسئولیت پذیری بیشتری از خود نشان داده و در قبال انجام تعهدات از رضایت و تعلق خاطر افزون تری برخوردار خواهند بود و در ضمن غیبت ها، کم کاری ها تنش ها و … کمتر خواهد شد.