سال انتشار: ۱۳۸۷

محل انتشار: چهارمین همایش قیر و آسفالت ایران

تعداد صفحات: ۱۷

نویسنده(ها):

امیر کاووسی – دانشیار دانشکه فنی و مهندسی دانشگاه تربیت مدرس
علی بابازاده – کارشناس ارشد راه و ترابری

چکیده:

در اغلب روشهای طراحی روسازی، شناخت خواص مکانیکی مصالح روسازی مهمترین گام طراحی محسوب شده پارامتر غالب مورد استفاده به عنوان مشخصه مکانیکی مصالح روسازی، مدول برجهندگی بوده است درچنددهه اخیر در مورد مخلوطهای بتن آسفالتی به جهت رفتار ویسکوالاستیک این مخلوطها از مفهوم مدول مختلط دینامیکی به صورت گسترده استفاده شده است.