سال انتشار: ۱۳۸۵

محل انتشار: چهاردهمین کنفرانس سالانه مهندسی مکانیک

تعداد صفحات: ۷

نویسنده(ها):

پدرام خزایی – دانشجوی کارشناسی ارشد تبدیل انرژی دانشگاه فردوسی مشهد
محمدرضا مدرس رضوی – استاد گروه مکانیک دانشگاه فردوس ی مشهد

چکیده:

در این مقاله با استفاده از فشار آزمایشگاهی داخل سیلندر، نرخ سوختن جرم محاسبه شده است، و عوامل بوجود آمدن خطا و میزان تاثیر هر عامل در محاسبه نرخ سوختن مورد بررسی قرار گرفته است. این تحقیق نشان می‌دهد نرخ سوختن به خطاهای اندازه گیری فشار، محاسبه دمای اولیه، محاسبه کسر جرمی گازهای باقیمانده، و محاسبه انتقال حرارت حساس می‌باشد