سال انتشار: ۱۳۸۴

محل انتشار: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت

تعداد صفحات: ۱۴

نویسنده(ها):

لیلا رشیدی – کارشناس مدیریت- سازمان مدیریت صنعتی
فاطمه حسن زاده مقیمی – کارشناس مدیریت- سازمان مدیریت صنعتی

چکیده:

تجارت به عنوان یکی از ارکان تمدن بشری، هم گام با پیشرفت و تحولات ایجاد شده در جامعه، تغییر کرده و شکلی نو به خود می گیرد. در عصر حاضر با توجه به انفجار اطلاعات و استفاده روز افزون از کامپیوتر و اینترنت، تجارت الکترونیک از جایگاه خاصی برخوردار شده است. در مقاله حاضر به مورد کاوی عوامل موثر بر استقرار تجارت الکترونیک در سازمان مدیریت صنعتی به عنوان یک سازمان پیشرو در اجرای متدولوژی ها و دانش علمی پرداخته شده و تلاش شده تا با جمع آوری اظهار نظر کارشناسان مربوطه که در قالب پرسش نامه ای طراحی، توزیع و جمع آوری شده نتیجه گیری مناسب حاصل شود.