سال انتشار: ۱۳۸۷

محل انتشار: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی

تعداد صفحات: ۱۹

نویسنده(ها):

ابراهیم قارلقی – کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی موسسه آموزش عالی ارس

چکیده:

با گسترش رقابت در بازار جهانی ضرورت ارائه محصولات متنوع بسیار مهم جلوه می کند تا بتوان سهمی از بازار مصرف کننده را به خود اختصاص داد در نتیجه یکی از بزار هایی که به خوبی می وتند شرکتها را به این مهم رساند نمایشگاهها هستند نمایشگاهها نقش بسیار مهمی را بازی می کنند و می وتنند نه تنها باعث فروش محصولات شرکتها گردند بلکه می تونند بازار جدیدی را برای آنها به همراه داشته باشند