سال انتشار: ۱۳۸۷

محل انتشار: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی

تعداد صفحات: ۱۱

نویسنده(ها):

مهدی جواهری کامل ، – کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی – دانشگاه شهید بهشتی ،
حسن محمد زاده – کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی – دانشگاه شهید بهشتی
محمد شهبازی – دانشجی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی – دانشگاه علامه طباطبائی

چکیده:

انتخاب تجارت الکترونیکی شرکت با شرکت (B2B) مبتنی بر اینترنت بر شرکتها در کشور های در حال توسعه مکانیسم های مبادلاتی جدیدی را ارائه می کند که آنها را قادر می کند تا بر یک مبنای برابر و عادلانه تر در بازار های جهانی رقابت کنند . اجرای تجارت الکترونیکی شرکت با شرکت منجر به کاهش هزینه های معاملاتی شرکتها می شود . هم چنین فرصتهایی را برای شرکتها در کشور های در حال توسعه فراهم می کند که روابط تجاری مستقیم خود را با خریداران و فروشنگان بین المللی افزایش دهند در این میان عواملی که در انتخاب و به کارگیری تجارت الکترونیکی شرکت با شرکت تاثیر دارد از اهمیت خاصی برخوردار می باشند .