سال انتشار: ۱۳۸۲

محل انتشار: هشتمین کنفرانس سراسری شبکه های توزیع نیروی برق

تعداد صفحات: ۷

نویسنده(ها):

خلیل فخارزادگان – شرکت توزیع نیروی برق شیراز
اردلان ایلامی – شرکت توزیع نیروی برق شیرا

چکیده:

از آنجا که شرکت توزیع نیروی برق شیراز یکی از شرکتهای خدمات دهنده بوده و خدمات آنها بازتاب اقتصادی، سیاسی و اجتماعی دارد لذا لازم است مدیران شرکت در صدد بررسی مشکلات و پیشنهادات مشتریان خود باشند چون شنجش و مطالعه نظرات مشترکین، آنها را یاری می نماید تا نقاط ضعف و قوت خود را بهتر شناخته و نقاط قوت خود را تقویت و جهت رفع نقاط ضعف شرکت برنامه ریزی کنند. بنابراین جهت بررسی مشکلات و دیدگاه های مشترکین نسبت به این مجموعه لازم است مشکلات مشترکین شناسایی، اولویت بندی و مورد تحلیل قرار گرفتهتا بر مبنای آن راهکار لازم ارائه گردد. که در این مقاله به همین مقوله پرداخته شده است.