سال انتشار: ۱۳۸۴

محل انتشار: ششمین کنفرانس بین المللی مدیران کیفیت

تعداد صفحات: ۳۶

نویسنده(ها):

حیدر امیران – عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، مدیرعامل شرکت مشاورین کیفیت ساز
علی دهگانپور – کارشناس مرکز مطالعات بازاریابی شرکت مشاورین کیفیت ساز
شهرام کیانی – کارشناس مرکز مطالعات بازاریابی شرکت مشاورین کیفیت ساز

چکیده:

آیا باید معجزه چین را باور کرد و نسبت به آن شرکت کرد . آیا اصلاً، معجزه ای در کار است . و یا چین با استفاده و بهره گیری از الگوهای شناخته شده آنچنان تحوّلی در تولید و عرضه محصولات بوجود آورده که بی شباهت به معجزه نیست . در این مقاله دلایل معجزه اقتصادی چین که کاهش قیمت تمام شده محصول است مورد بررسی قرار می گیرد .