سال انتشار: ۱۳۸۶

محل انتشار: چهارمین همایش ملی تجارت الکترونیک

تعداد صفحات: ۷

نویسنده(ها):

هادی نیلی – عضو هیأت مدیره، شرکت مدیریت تجارت بین الملل دانا
حمیدرضا بوالحسنی – کارشناس تحقیق و توسعه شرکت مدیریت تجارت بین الملل دانا

چکیده:

در دنیای امروز، فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT ، و کاربردهای آن منجر به ایجاد تحولات چشمگیری در فرآیندهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شده است به طوری که برخی از روالهای مرسوم قبلی، به طور کامل منسوخ و جای خود را به داده است. امر صادرات نیز مستثنی از این مقوله نیست؛ تجارت الکترونیک و « مجازی » شیوههای هزارهی سومی یا به اصطلاح راهکارهای مربوط به کسب و کار الکترونیک سبب تسهیل و تسریع مراحل صادرات شده است. برای درک بهتر این نتیجه، از روش موردکاوی یاCase-Studyبهره میگیریم و به تحلیل موفقیت واحد صادرات شرکت « گز سکه »میپردازیم.