سال انتشار: ۱۳۸۷

محل انتشار: اولین همایش ملی توسعه فعالیتهای اقتصادی

تعداد صفحات: ۱۹

نویسنده(ها):

یاسر علیدادی – کارشناس ارشد، مدیریت زنجیره تامین( آماد )، دانشگاه امام حسین(ع)
غلامحسین نیکوکار – استادیار، مدیریت سیستم ها، دانشگاه امام حسین(ع)

چکیده:

سازمان های امروزه برای بهره مندی از فرصت های زود گذر عصر حاضر ناچار به ایجاد ساختاری منعطف و همچنین بهره مندی بیشتر گسترده بیرون از سازمان هستند. این یک ضرورت استراتژیک در راستای قاعده رقابت یعنی ایجاد ارزش بهتر از رقابت برای مشتری می باشد. فرآیند برون سپاری استفاده از تفکر و اندیشه را برای استفاده بهتر از منابع در اختیار یک موسسه تشریح می کند. در اینجا کنکاشی شده است در برون سپاری کسب و کار ، تشریح نحوه اجرای آن در سطح جهانی و برشماری نکات کلیدی جهت رسیدن به موفقیت در پیاده سازی یک سیستم برون سپاری موثر.