سال انتشار: ۱۳۸۳

محل انتشار: پنجمین همایش کیفیت و بهره وری در صنعت برق

تعداد صفحات: ۱۸

نویسنده(ها):

کاظم کرمی – شرکت توزیع نیروی برق استان یزد

چکیده:

یکی ازمهم ترین فرآیندهای جاری شرکت های توزیع ، فرآیند فروش انشعاب می باشد که شرکت های مختلف در راستای ارتقاء و بهبود این فرآیند دائما در تلاش و تکاپو هستند. شرکت توزیع برق یزد نیز در این راستا و در جهت افزایش رضایت مشتریان اقدامات گسترده ای را انجام داده است که در ادامه به شرح جزئیات آن می پردازیم. روش به کار برده جهت ارتقاء براساس نظریه بهبود روش ها می باشد، براساس این نظریه، ارتقاء واقعی با درک کامل عملکرد فرآیندها و سیستم ها و اصلاح دائمی آنها برمبنای اطلاعات تولید شده توسط خود فرآیندها و سیستم ها امکان پذیر است.