سال انتشار: ۱۳۸۷

محل انتشار: پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات

تعداد صفحات: ۱۳

نویسنده(ها):

محمدمهدی سپهری – دکترای تحقیق در عملیات دانشگاه تنسی، دانشیار بخش مهندسی صنایع، دانشگ
حمید فرورش – دانشجوی دکترای مهندسی صنایع دانشگاه تربیت مدرس تهران
شمیلا مشایخی – کارشناس ارشد مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه تربیت مدرس، کارشناس IT واحد

چکیده:

با توسعه فناوریهای مبتنی بروب، دنیای کسب و کار به شدت دچار تغییر و تحول شده است روشها و الگوهای سنتی تجارت، کسب و کار، بازاریابی و در کل اقتصاد با تکنیک ها و ابزارهای تخصصی در آمیخته شده اند و امکانات و فرصتهای جدیدی را برای توسعه فرایندهای اقتصادی و بهینه سازی روند کارها فراهم کرده اند دنیای وب و فناوری اینترنت حوزه فعالیت سازمان ها و شرکتهای کوچک و متوسط را گسترده تر کرده است و بازارهای جدیدی را به روی آنها گشوده است وب سایتها به عنوان گلوگاه ارتباطی مابین صاحبان کسب و کار مردم نقش بسیار زیادی در ایجاد و تقویت این ارتباط دارند و لازم است که برنامه های مفیدی از طریق مدیریت سایت ها برای این امر در نظر گرفته شود