سال انتشار: ۱۳۸۷

محل انتشار: چهارمین همایش قیر و آسفالت ایران

تعداد صفحات: ۱۵

نویسنده(ها):

حسن زیاری – دانشیار دانشکده عمران دانشگاه علم و صنعت ایران رئیس مرکز تحقیقات قیر
حسن دیواندری – دانشجوی دکترای راه و ترابری دانشگاه علم و صنعت ایران
مهدی خلیلی – کارشناس ارشد عمران دانشگاه شهید چمران اهواز

چکیده:

کاهش زمان اجرای پروژه، امکان استفاده از مصالح سنگی درشت دانه تر کاهش ضخامت روسازی وبهبود روند اضمحلال در نتیجه بالارفتن مقاومت لایه آسفالتی حذف لایه قیری تک کت و کاهش قیر مصرفی از جمله مزیت هایی هستند که در طراحی و اجرای لایه آسفالتی در ضخامت بالا می توان به آن توجه نمود.