سال انتشار: ۱۳۸۸

محل انتشار: ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات

تعداد صفحات: ۱۱

نویسنده(ها):

حبیب اله دانایی –
سهیلا صدری –

چکیده:

یکی از مهمترین تحولات در دنیای امروزه شبکه جهانی اینتر نت است که نفوذ روزافزونی در زندگی روزمره بشر دارد بسیاری از فعالیت ها امروزه با بکارگیری این تکنولوژی راحت تر و سریع تر شده است و همچنین بازاریابی در دهه های اخیر به عنوان یک علم توجه فروشندگان را به خود جلب کرده است در تحقیق حاضر ابتدا به بررسی و شناخت مدل پذیرش تکنولوژی پرداخته شده و با توجه به هدف اصلی خود که بررسی تاثیر بازاریابی اینترنتی بر جذب مشتریان هتلهای شهر اصفهان بوده سه عامل در مدل پذیرش تکنولوژی تعریف شد این سه عامل عبارت بودند از ۱- سهولت به کارگیری، ۲- قابلیت اعتماد و ۳- مفید بودن، سپس موضوع بازاریابی و شرح اصطلاحات و مطالب وابسته به ان که در خور این تحقیق بود بیان گردید. در نهایت به موضوع گردشگری و جهانگردی و مطالبی در خصوص هتلهای شهر اصفهان اشاره شد. نتایج حاصل از آزمون نشان می دهد که مولفه های سهولت به کارگیری، قابلیت اعتماد و مفید بودن اینترنت برجذب مشتریان هتلهای شهر اصفهان تاثیر مثبت دارد و بررضایت مشتریان تاثیرگذار است.