سال انتشار: ۱۳۸۵

محل انتشار: نخستین همایش تاریخ شفاهی ایران

تعداد صفحات: ۷

نویسنده(ها):

محمدحسن رازنهان – عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت معلم

چکیده:

ناگفته نماند که موضع تاریخ شفاهی آموزش تاریخ در دانشگاههای ایران از مباحثی است که تاکنون بدان پرداخته نشده است بطور یقین دراین فرصت کوتاه نیز تنها می توان به طرح ضرورت مسئله پرداخت و بررسی و چگونگی اجرای این موضوع را به فرصت دیگری واگذاشت، زیرا این موضوع علاوه بر نیاز به تحقیقات عمیق تر انجام یک طرح مطالعاتی گسترده تر را می طلبد.