سال انتشار: ۱۳۸۶

محل انتشار: چهارمین همایش ملی تجارت الکترونیک

تعداد صفحات: ۱۱

نویسنده(ها):

امیر قهرمانی – دانشگاه پژوهشگران جوان
راحیل قهرمانی – دانشگاه یزد
لادن قهرمانی – دانشگاه کاشان
محمدرضا جناب زاده – دانشگاه آزاد اسلامی یزد

چکیده:

با وجود آنکه برخی ایرانیان مقیم خارج، از طلایه داران تجارت الکترونیک در جهان به حساب م یآیند، متأسفانه این فناوری هنوز در ایران شکل نگرفته و حتی زیرساخ تهای لازم برای آن به وجود نیامده است؛ این امر موجب بروز معضلات فراوانی در عرصه تجارت ایران شده است. به طور کلی، معضلات و مسایل صنعت تجارت الکترونیک در ایران را م ی توان از دو دیدگاه داخلی و خارجی نقد و بررسی کردکه در این مقاله بعد از بیان اصول کلی به هر دو دیدگاه اشاره خواهیم کرد.