سال انتشار: ۱۳۸۵

محل انتشار: هشتمین همایش ملی لاستیک

تعداد صفحات: ۲

نویسنده(ها):

فرهاد صالحی پور – کارشناس تضمین کیفیت شرکت کویر تایر

چکیده:

با توجه به وضعیت موجود اقتصادی جهان بدون شک عنصری که می تواند نقش بسزایی در توسعه کشورها و عرضه کالا و خدمات آنها داشته باشد، همانا بازاریابی علمی بر پایه یک برنامه مدون تحقیقات در بازار خواهد بود. در این راستا سعی شده علاوه بر بیان مفهوم بازاریابی، فعالیت های اصلی آن طبقه بندی شده که یکی از جالب ترین و مهمترین جنبه های بازاریابی، تحقیق در بازار می باشد. با پایه ریزی یک فرآیند نظام مند و هدفدار و با مشخص کردن، جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات از بازار، تصمیم گیری های مدیریت سازمان کارآ و اثربخش خواهد شد.