سال انتشار: ۱۳۸۳

محل انتشار: دومین همایش ملی تجارت الکترونیک

تعداد صفحات: ۱۱

نویسنده(ها):

محمدرضا رزازی – عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر

چکیده:

رشد سریع تجارت الکترونیکی ، تاثیر بسزایی بر چگونگی تجارت درجهان می گذارد. تجارت الکتورنیکی خود تحت تاثیر تحولات در فناوری اطلاعات است. این مقاله، تغییرات فناوری را که باعث تحول در تجارت الکترونیکی خواهد شد . بررسی نموده و اثرات اقتصادی آن را مورد بحث قرار داده است، و چشم اندازی از اقتصاد کاملاً پویا و هوشمند آینده را در اختیار قرار میدهد.