مقاله تدوين برنامه ريزي استراتژيک بازار مصرف پوشاك مردانه در ايران با مطالعه در يكي از توليدكنندگان عمده که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاييز و زمستان ۱۳۸۷ در فناوري نساجي (علوم و تكنولوژي نساجي) از صفحه ۲۵ تا ۴۷ منتشر شده است.
نام: تدوين برنامه ريزي استراتژيک بازار مصرف پوشاك مردانه در ايران با مطالعه در يكي از توليدكنندگان عمده
این مقاله دارای ۲۳ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله استراتژي بازار
مقاله پوشاک مردانه

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: سحرخيزروشن دل فائقه
جناب آقای / سرکار خانم: جوانشير حسن
جناب آقای / سرکار خانم: رشيدي ابوسعيد

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
در اين پژوهش تلاش شده تا مراحل تدوين و انتخاب استراتژي در بازار مصرف پوشاك مردانه شفاف تر شود. در اينجا هدف، بررسي نقاط قوت و ضعف دروني يکي از شرکت هاي توليدکننده پوشاک مردانه (شرکت الف)، همچنين تجزيه و تحليل تهديدها و فرصت ها، خصوصا در بخش بازار مصرف و نهايتا تدوين يک برنامه استراتژيک براي بخش بازاريابي و ارتقا مزيت هاي رقابتي اين شرکت مي باشد. بنابراين اين پژوهش در ۴ مرحله کلي صورت گرفته است :
– بررسي برنامه ريزي استراتژيک کل و تدوين رسالت و ماموريت سازمان
– تجزيه و تحليل داخل و خارج سازمان و تعيين و تدوين نقاط ضعف – قوت و فرصت ها – تهديدهاي سازمان
– بررسي موقعيت هاي رقابتي سازمان در بازار و تدوين استراتژي هاي مناسب
– تعيين اولويت استراتژي بازاريابي و ارائه خط مشي آتي براي صنايع پوشاک در اين راستا
در نهايت در اين پژوهش با نشان دادن موقعيت واحد بازاريابي شرکت الف در بازار مصرف پوشاک مردانه، پيشنهادهاي اجرايي براي اعمال استراتژي و رسيدن به اهداف آن در زمينه جذب و آموزش کارکنان قديمي و تازه کار، تبليغات، تنوع و کيفيت محصولات، ارتباط با مشتري و صادرات صورت گرفت .