مقاله تعيين معيارهاي کليدي در ارزيابي کسب و کارهاي الکترونيک که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار ۱۳۸۹ در رشد فناوري از صفحه ۳۸ تا ۴۷ منتشر شده است.
نام: تعيين معيارهاي کليدي در ارزيابي کسب و کارهاي الکترونيک
این مقاله دارای ۱۰ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله کسب و کار الکترونيک
مقاله کارت امتيازي متوازن
مقاله پرامتي
مقاله TOPSIS و SAW

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: شفيعي نيك آبادي محسن
جناب آقای / سرکار خانم: جليلي بوالحسني اعظم
جناب آقای / سرکار خانم: خاتمي فيروزآبادي سيدمحمدعلي

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
امروزه استفاده از اينترنت و کسب و کارهاي حاصله از اين فناوري توسط شرکت ها به وسيله اي براي کسب مزيت رقابتي در کسب و کارها تبديل شده است.  همين امر باعث ايجاد يک روند رو به رشد روي آوري شرکت ها به انجام فعاليت در زمينه کسب و کار الکترونيک شده است. در اين مقاله سعي بر آن است که با تدوين مجموعه معيارهاي کليدي در زمينه کسب و کار الکترونيک، به دسته بندي آنها بر اساس امتياز بندي متوازن پرداخته شود. سپس بر اساس مجموعه اطلاعات شش شرکت بين المللي فعال در زمينه کسب و کار الکترونيک، به ارزيابي و رتبه بندي اين شرکت ها بر مبناي سه روش تصميم گيري پرامتي،TOPSIS  و SAW پرداخته خواهد شد. در نهايت اين شش شرکت با کمک روش ميانگين رتبه ها و قاعده اکثريت رتبه بندي مي شوند. جنبه نوآوري تحقيق را مي توان در تدوين تدوين معيارهاي ارزيابي کسب و کار الکترونيک و استفاده از ابزارهاي رتبه بندي در بررسي اينگونه کسب و کارهاي نوين است.