سال انتشار: ۱۳۸۷

محل انتشار: سومین کنفرانس مدیریت تکنولوژی

تعداد صفحات: ۱۱

نویسنده(ها):

مهدی ابزری – عضو هیئت علمی گروه مدیریت دانشگاه اصفهان
رضا کرمی – مهندس صنایع ، کارشناس ارشد مدیریت صنعتی و مشاور مدیریت

چکیده:

اساس تقاضای تکنولوژی و انتقال آن در سطوح بین المللی فاصله دانشی موجودمابین تامین کننده و وارد کننده تکنولوژی می باشد. شناخت عمیق این فاصله می تواند خواسته ها را در انتقال بین المللی تکنولوژی بهتر بر آورده سازد و سبب شود تا با استفاده از ابزار فن آوری اطلاعات مدیریت دانش به صورت موثر تری انجام گیرد و باعث کاهش در وقت و هزینه های انتقال گردد. همچنین در این مقاله مراحل انتقال تکنولوژی بین المللی به همراه نوع فاصله دانشی شناسایی می گردد.