سال انتشار: ۱۳۸۶

محل انتشار: اولین کنفرانس ملی کارآفرینی، خلاقیت و سازمانهای آینده

تعداد صفحات: ۲۲

نویسنده(ها):

یعقوب سبحانی – دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه علامه طباطبائی

چکیده:

مدیریت کارآفرینی یکی از مباحث بسیار اساسی با آثار گوناگون اقتصادی و اجتماعی ( که بویژه اثر اشتغال آن در وضعیت فعلی ایران مورد تاکید بیشتری است) در دوران کنونی و پایه گذار توسعه و نیل به اقتصاد پویا و رقابت پذیر در آینده می باشد. به همین منظور در این مقاله سعی در ایجاد شناخت بیشتر در این زمینه با معرفی الگوها و تاکید در سطح سازمان ها و نیز ارائه راهکاری برای حفظ و توسعه سازمان های کارآفرین (بنگاه های کوچک و اقتصادی)، شده است.