سال انتشار: ۱۳۸۷

محل انتشار: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی

تعداد صفحات: ۱۴

نویسنده(ها):

عطیه پوشنه – دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی صنایع ، مدیریت سیستم و بهره وری ، دانشگاه

چکیده:

پیشرفت سریع فن آوری اطلاعات موجب تشدید در رقابت میان سازمانها جهت جذب و حفظ و نکهداری مشتریان گردیده است . مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به عنوان یک ضرورت استراتژیک در همه سازمانهاست و اجرای موثر آن موجب افزایش رضایت مشتری و جذب آنها و وفا داری مشتریان و در نتیجه فروش بیشتر و تکرار در خرید آنها می گردد.