سال انتشار: ۱۳۹۳
محل انتشار: کنفرانس بین المللی توسعه و تعالی کسب و کار
تعداد صفحات: ۲۱
نویسنده(ها):
نرگس لاریجانی –

چکیده:
تبلیغات تجارت های در حال ظهور نسبت در بازارهای توسعه یافته متفاوت می باشد؟ با استفاده از داده ها از 256 آزمون های تلویزیونی تجاری که توسط شرکت چند ملیتی کالاهای پر مصرف (FMCGs) در 23 کشور حال انجام شده ، از نظر ما دو راه متقاعد سازی وجود دارد : یک مسیر عملکردی، که بر ویژگی های و مزایای یک محصول، و یک مسیر تجربی، که تداعی احساس، احساسات و تصورات می باشد . در حالی که در بازارهای توسعه یافته مسیر تجربی عامل عمده متقاعد سازی می باشد ، مسیر عملکردی، عامل نسبی در بازارهای در حال ظهور است. علاوه بر این، ما یک تاثیر دیفرانسیل محلی / جهانی و سنتی / مدرن را پیدا کردیم. این یافته درمیان تجارت های درحال ظهور و بازارهای توسعه یافته برای منظور مستقل نگه داشته نمی شوند. ما در مورد یافته های خود برای تبلیغات در بازارهای نوظهور و برای توسعه یک فرهنگ مصرفی جهانی بحث می کنیم.