سال انتشار: ۱۳۸۴

محل انتشار: ششمین همایش کیفیت و بهره وری در صنعت برق

تعداد صفحات: ۱۳

نویسنده(ها):

حسن لاجوردی – بخش مطالعات اقتصادی و اجتماعی شرکت متن (مرکز توسعه فناوری نیرو)

چکیده:

در دنیای رقابتی امروز، شرط بقاء و تداوم کسب و کار توجه به انتظارات و خواسته های مشتریان است. از این رو در روش های مختلف ارزیابی عملکرد توجه به درخواست مشتری به عنوان یک محور مهم و با سهم بالا مد نظر قرار گرفته است. این مقاله کنکاشی در مورد دلایل اهمیت مشتری و جایگاه مشتری در رویکردهای مختلف ارزیابی عملکرد است. صنعت برق به منظور توجه به خاست مشتری و برآورده کردن انتظارات آنها، رویکرد ایجاد فضای رقابتی و اصلاح فرایندها را در سر لوحه کار خود قرار داده است.