مقاله رفتار مصرف كننده در بازاريابي ديجيتال که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاييز ۱۳۸۷ در پژوهشگر (مديريت) از صفحه ۸۱ تا ۸۸ منتشر شده است.
نام: رفتار مصرف كننده در بازاريابي ديجيتال
این مقاله دارای ۸ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله رفتار مصرف کننده
مقاله محيط ديجيتال
مقاله ساختار ذهني

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: ايمان خان نيلوفر

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
رفتار مصرف كننده، مجموعه فعاليت هايي است كه در جهت كسب، مصرف و دور انداختن كالا و خدمات صورت مي گيرد. بررسي نكات كليدي رفتار مصرف كننده، معرفي چرخه تحليل مصرف كننده، بررسي ساختار ذهني مصرف كننده، معرفي محيط ديجيتال و ارايه مدل شكل گيري و تاثير ساختار ذهني بر محيط ديجيتال، بررسي رفتار ارتباطي مصرف كننده در محيط ديجيتال در مقاله حاضر، مورد بررسي قرار مي گيرد.
شناخت ساختار ذهني مصرف كننده و عوامل موثر در نحوه شكل گيري آن در طراحي سايت ها و فرآيند جستجوي مصرف كننده به منظور بالا بردن نرخ بازدهي از سايت ها و ترغيب مصرف كنندگان به خريد از آنها بسيار تاثيرگذار است.