سال انتشار: ۱۳۸۶

محل انتشار: بیست و دومین کنفرانس بین المللی برق

تعداد صفحات: ۸

نویسنده(ها):

حمزه روغنیان جهرمی – شرکت برق منطقه ای فارس دانشگاه علم و صنعت ایران
سیدمحمد شهرتاش – دانشگاه علم و صنعت ایران

چکیده:

حالت های گذرای CVT 1 می توانند باعث افزایش و کاهش برد رله دیستانس شوند . در شبکه های با ) SIR 2 نسبت امپدانس منبع به امپدانس خط ) زیاد ، اثر حالت های گذرا شدیدتر می باشد .
در این مقاله ، یک روش جدید برای کاهش تاثیر گذرایCVTبر مبنای تشخیص SIR معرفی می شو د که باعثقطع سریع تر رله دیستانس می گردد . در این الگوریتم یک تابع کاهش برد بر حسب SIR به رآکتانس دیده شده اعمال می گردد که در نتیجه آن در SIR های زیاد بیش از ۴۰ میلی ثانیه رله سریع تر عمل می نماید .